Service og brukerstøtte

Hurtig produktfinner

Vis en kategori eller underkategori

Velkommen til B. Braun

Produktinformasjonen på denne nettsiden er beregnet for helsepersonell.


For å få tilgang til innholdet, må du trykke på "confirm".

Confirm Cancel

Når service gjør forskjellen

Hvert kjøp av et B. Braun-produkt gir deg et bredt utvalg av skreddersydde tjenester med fokus på dine krav til hele livssyklusen til våre produkter. Gjennom våre globale, regionale og lokale organisasjoner tilbyr vi deg  tjenester som:

  • Profesjonell reparasjon
  • Rådgivning og utdanning
  • Programvareimplementering
  • IT-integrasjon

IT-integrasjon

På alle områder gir vi deg riktig hjelp på kundesiden:

Vi hjelper deg på alle områder:

Før installasjon: Vi samarbeider med deg om nødvendige beslutninger knyttet til integrasjon og utarbeider sammen et forslag til nødvendige endringer og forbedringer for vellykket installasjon. Ved å tilby verktøy og støtte fokuserer våre konsulenter alltid på infrastrukturen din og kravene for å sette grunnlag for vellykket installasjon.

Under installasjonen: Vi sørger for regelmessige besøk under installasjonen og en produktkonsulent er tilgjengelig for å svare på spørsmål og utfordringer. 

Etter installasjon: Vi sikrer jevn drift av utstyret ditt ved å tilby alle aktiviteter og handlinger som er nødvendige.

IT-integrasjonsstøtte

Våre fagutdannede spesialister følger deg gjennom prosessen med å integrere infusjonspumper i IT-miljøet ditt, så vel som EMR-løsninger.

Vi oppretter et lokalt team som jobber i tett samarbeid rundt IT-integrasjon med deg og mulige tredjepartsleverandører.

EMR integrasjons- og tilkoblingsløsninger

B. Braun har en rekke partnere som integrerer infusjonsenhetene våre i EMR eller tilbyr tilkoblingsløsninger til IT-systemene sine.

Kombinasjonen av B. Braun OnlineSuite, IHE-grensesnittmotoren, B. Braun DoseLink og en tredjeparts EMR-løsning garanterer det høyeste nivået av digitalisering og sikkerhet.

Profesjonell reparasjonstjeneste

Reparasjonstjenester bare en samtale unna

B. Braun driver verksteder over hele verden som tilbyr ulike profesjonelle tjenester. Defekte produkter repareres med originale reservedeler og reparasjonsprosesser er i tråd med våre vanlige driftsprosedyrer. B. Braun har også lokale reparasjonsteknikkere i Norge.

Vi tilbyr:

  • Reparasjon av defekte enheter med originale deler
  • Vedlikehold og rekonditioneringstjeneste
  • Kalibrering og programvareoppdateringer
  • Reparasjoner lokalt i Norge
  • Sertifiserte og utdannede teknikere

Teknisk opplæring og utdanning

For kunder som bruker våre pumper og IT-løsninger, tilbyr vi brukeropplæring under implementeringsprosessen.

Ytterligere opplæringstilbud i et av våre profesjonelle opplæringssentre for teknisk utstyr eller kliniske prosesser er tilgjengelig på forespørsel. Ta kontakt med din lokale B. Braun-organisasjon.

Opplæringsprogrammene dekker en rekke forskjellige emner:

  • Teknisk reparasjonstrening av IV-pumper og nettverksutstyr
  • Klinisk IT-installasjon, vedlikehold og feilsøking
  • Opplæring i tilkobling og IT-integrering
  • EMR-prosessintegrasjon med AutoProgramming og Barcode

Opplæringen gjennomføres i våre regionale servicesentre.

Har du spørsmål? Ta kontakt med en av våre produktspesialister:

Portrait Lars
Lars Kristiansen
Product specialist / sales engineer Automated infusion systems
Mathilde Henriksens vei 1
3142 Vestskogen
Norway
Haakon
Haakon Dahl
Key Account Manager Automated infusion systems
Helse Sør-Øst
Mathilde Henriksens vei 1
3142 Vestskogen
Norge