Det var ingen treff på søkeordet i vårt innhold.
Innhold
Din utlogging var vellykket.
Teknisk service fra B. Braun
I tider med endringer er økonomisk og økologisk bærekraft viktige verdier for et vellykket samarbeid. Ved å legge til rette for optimal levetid og tilgjengelighet utgjør kvaliteten på B. Brauns tekniske service en forskjell for helsevesenet over hele verden, hver eneste dag.
For å få tilgang til innholdet, må du trykke på bekreft.
Opptil
0 timer
per dag går dialyseenheter for å forbedre livskvaliteten til pasientene. Å mislykkes er ikke noe alternativ. [1]*
I gjennomsnitt er
0%
av kirurgiske instrumenter er ikke egnet for bruk på operasjonsstuen. [2]
Forventet
0 år
levetid for infusjonspumper i godt vedlikeholdt tilstand. [3]
Uforutsett behov for service på medisinsk utstyr påvirker leveransen av helsetjenester, skaper lønnsomhetsrisiko, reduserer personalets tillit og påvirker behandlingsresultatene for pasientene. Sømløs integrering av tekniske tjenester og kliniske prosesser er avgjørende. Vår portefølje av teknisk service er derfor en viktig del av de terapeutiske områdene, og vi tilbyr tilpassede serviceløsninger uansett hvor B. Brauns produkter brukes.
Vi bringer tjenestene våre til deg med kompetente servicemedarbeiderne. Vi forbedrer kontinuerlig serviceleveransen basert på dataene vi samler inn.
Hvis tid er viktig, kan allerede reparerte kirurgiske instrumenter forhåndsleveres for å sikre kontinuerlig flyt av helsetjenester og øke effektiviteten til det eksisterende reservelageret.
Vi har sertifiserte servicesentre over hele verden. Med effektiv logistikk og digitaliserte prosesser garanterer vi kortest mulig behandlingstid. Kvalitet står i sentrum for oss, og vi er stolte over å kunne utdanne mange unge mennesker i våre verksteder, og dermed opprettholde og øke kvaliteten på våre tjenester for fremtiden.
Våre tekniske dokumenter oppdateres kontinuerlig og er tilgjengelige for sertifisert personell. For spesifikke enheter kan det gis omfattende opplæring for klinisk personell.
Kilder